Pokretanje novog posla nije nimalo jednostavan čin, on zahtijeva vrijeme, živce, strpljenje i očekivanja da su šanse neuspjeha veće od samog uspjeha. Stoga, da ne biste “vrludali”, donosimo pet savjeta koje je poželjno usvojiti prije nego se bacite u avanturu pokretanja posla. Uz njih možda sami početak bude lakši…
1. Boje brenda koristite kao prednost
Boje igraju važnu ulogu u tome kako percipiramo kompanije i njihovu funkcionalnost. U istraživanju američkog sveučilišta Winnipet, 62 do 90 posto klijenata tvrdi da mišljenje o tome jesu li zainteresirani ili ne za brend temelji na bojama u dizajnu. Zvuči nevjerojatno, ali je istina i pazite na to. Nemojte biti dosadni, ali nemojte ni pretjerivati. Pogledajte one najveće i nađite u njima inspiraciju.
2. Komplicirane stvari učinite jednostavnima
Ljudi koji žele nečije usluge, rijetko se potpuno razumiju u to što žele. Primjerice, upalimo TV i želimo savršenu sliku, zvuk, funkcionalnost… Ne zamaramo se kako dolazi do toga. Zato učinite jednostavnim svoj posao, dajte do znanja korisniku da ste vi taj koji pruža ono najbitnije kako bi on uživao u proizvodu. Nije to lako, ali, ponovno, istražite tržište i pogledajte primjere uspješnih na vašem području.
3. Ostavite dojam
To se sjajno može, ponovno, kroz slike. Većina korisnika, navodi se u studiji “Ponašanje i informatičke tehnologije” (Behaviour and Information Technology) odluči ostaje li na web stranici za samo 50 milisekundi. Dakle, prostora je malo, u prvi plan izbacite nešto zanimljivo, što će zadržati korisnika i natjerati ga da “dublje” pristupi vašem brendu.
4. Optimizam
Čini se kao klišej ili govor nekakvog gurua, ali istina je da treba razmišljati pozitivno. Gledajte pozitivne aspekte poslovanja i uspjeha koji ste postigli, koncentrirajte se na to i na pozitivna saznanja koja imate kroz istraživanja tržišta. Negativnosti se mogu ispraviti, pozitiva je ono što će vam pomoći da krenete u posao i učinite ga uspješnim.
5. Upravljanje vremenom
Njega nikad dosta, posebno u početku, zato se treba organizirati. Lijepo sve postavite na papir barem tjedan dana unaprijed i pridržavajte se svog rasporeda, u samom početku teško da postoji bitnija stvar. Ne možete se baviti jednim dijelom, zanemariti drugi, potom jedan dio isključiti, drugi pretjerano uključiti… Organizirajte se!