Strani mediji i influenceri prepoznaju WineOS kao vodeći vinski sajam regije

WineOS već godinama nadilazi okvire nacionalnog vinskog događanja i sve snažnije se pozicionira kao relevantna regionalna, ali i europska vinska priča. Potvrđuju to i strani novinari, autori specijaliziranih vinskih i gastro časopisa te influenceri koji iz godine u godinu dolaze u Osijek, ne samo kao posjetitelji, nego i kao važni promotori sajma i hrvatskih vina na međunarodnoj sceni.

Ugledni britanski novinar i influencer, poznat kao zaljubljenih u Hrvatsku, Paul Bradbury, koji WineOS prati gotovo od samih početaka, ističe njegov razvoj i značaj za širu regiju.

– Rim nije sagrađen u jednom danu, ali da ga je gradila ekipa iz WineOS-a, bio bi gotov osjetno brže. Pratim ovaj sajam već desetak godina; od malog festivala narastao je u glavni slavonski događaj za kušanje vina, na vrhunskoj lokaciji, uz odlične radionice i predavanja te stvarno impresivno predstavljanje slavonskih vinara, ali i onih iz šire regije. Ovo je prilika za ponovni susret sa starim favoritima i kušanje novih, dosad nepoznatih vina, nadoknađivanje propuštenog sa starim prijateljima i upoznavanje novih ljudi. Obožavam i međunarodne štandove te kušanje “starih hitova” Rioja, Chablisa i Sancerrea – rekao je Bradbury.

Poruke poput Paulove, objavljene u međunarodnim medijima, blogovima i na društvenim mrežama, daju poseban značaj WineOs-u, pozicionirajući ga kao nezaobilaznu vinsku točku na europskoj karti, ali istovremeno otvaraju prostor hrvatskim vinarima da budu viđeni, kušani i prepoznati izvan granica zemlje.

Da su mediji jedan od ključnih stupova razvoja manifestacije, potvrđuje i Boris Ocić, predsjednik udruge „Dekanter“, jedan od organizatora sajma, koji naglašava kako je kvalitetna suradnja s novinarima od samih početaka sastavni dio strategije sajma, jer upravo kroz autentične priče WineOs gradi prepoznatljivost i vjerodostojnost na domaćem i stranom tržištu.

Charine Tan, vinska autorica i osobni dobavljač vina, ističe da je WineOs kvalitetom ponuđenih jedan od najkvalitetnijih hrvatskih vinskih događanja.

– WineOS se ističe jedinstvenim fokusom na istočnu Hrvatsku, njezine autentične i često nedovoljno zastupljene okuse. Lokacija događaja i programi omogućuju posjetiteljima da urone u bogatu gastronomsku i vinsku kulturu regije te da kroz izravnu interakciju s vinarima steknu dublje razumijevanje lokalne tradicije. Za vinske profesionalce WineOS je neprocjenjiva platforma za umrežavanje i razvoj poslovnih prilika – rekla je Tan.

Tekstovi, reportaže, videozapisi i objave stranih medija ne promoviraju samo sajam, već i Hrvatsku kao vinsku i turističku destinaciju, doprinoseći širem imidžu zemlje na međunarodnoj sceni. Za domaće proizvođače vina to znači izravnu priliku za predstavljanje stranim tržištima, stvaranje novih poslovnih kontakata i jačanje izvoznog potencijala.

Foto: Press