Amazon razvija pametni hladnjak koji zna što se u njemu nalazi

foto: pixabay

Amazon konstantno traži prostor na tržištu nekom inovacijom, a možda to uspije s pametnim hladnjakom koji prati što se nalazi u njemu. Također, taj bi se zanimljiv dodatak za kuhinju trebao naći u Amazon Go trgovinama, koje funkcioniraju na način da isključuju u potpunosti gotovinu.

Dakle, cilj koji kompanija stvorena od strabe Jeffa Bezosa ima jest ponuditi u trgovini ponajprije svoje proizvode. Naravno, oni koji će se tamo naći, automatski će imati ekskluzivitet, koji će se dodatno isplatiti proizvodima i uslugama iza kojih ne stoji Amazon. Ali, to je jedna druga priča…

Ovdje se radi o pametnom hladnjaku, koji nije novitet kao takav na tržištu jer posljednjih nekoliko godina s njima “koketiraju” Samsung, LG, Bosch, Siemens, Beko… Imaju i mogućnost provjere što se nalazi u njima, ali Amazon podiže letvicu jer na ovom hladnjaku njegov tim radi najmanje dvije godine, a ukupno je na projekt potrošeno oko stotinu milijuna američkih dolara ili 50 milijuna godišnje.

Konkretno, tehnologija na koju se oslanja povezana je s Amazon Go sustavom, načinjenim na način da prati što kupci stavljaju u pomno dizajnirane košarice. Tako bi funkcionirao i ovaj pametni hladnjak pa bi s vremenom prepoznao navike korisnika te automatski počeo podsjećati na određene proizvode, upozoravati ukoliko su pri kraju, odnosno, ukoliko im istječe rok trajanja. Zanimljivo je da hladnjak nudi i recepte.

Ne samo to, uz pametni hladnjak bi se jednostavno moglo naručiti namirnice koje nedostaju ili one koje korisnik želi. Ali, postoji “kvaka”, narudžbe su moguće samo u Amazon Fresh i Whole Foods. Samim time, može se zaključiti da će Alexa svakako biti dio ponude pametnog hladnjaka.

Za očekivati je da cijena ovog hladnjaka neće biti niska, bit će zasigurno podosta paprena i treba vidjeti kome tako nešto zapravo treba. Teško je zamisliti da će se raditi o pojedincima ili obiteljima, ali u restoranima bi svakako ovaj hladnjak mogao imati izvrsnu primjenu.