E-trgovina ima još puno prostora za rast

foto: pixabay

Velika Britanija možda jest najrazvijenije tržište za e-trgovinu na svijetu, ali ni tamo online shopping još uvijek nije “dohvatio” sve. No, ta praznina sve je manja iz godine u godinu.

Primjerice, u 2020. je 84 posto Britanaca obavilo barem jednu online kupnju. Naravno, pandemija koronavirusa ubrzala je prilagodbu i oni koji su se nećkali, promijenili su mišljenje jer nisu imali izbora.

Odmah iza Velike Britanije slijede Sjedinjene Američke Države sa 77 posto, baš koliko bilježi i Japan. Njemačka je na 74 posto, Južna Koreja na 72 posto, Francuska na 71 posto, Kanada na 69 posto, Kina na 64 posto, Španjolska na 60 posto i Italija na 55 posto.

Ispod polovice su Brazil s 49 posto i Indija s 40 posto. Stoga, može se zaključiti da bi do kraja ovog desetljeća brojke mogle biti blizu sto posto, ako ne i sto posto. Jer, teško je s razvojem e-trgovine za vjerovati da će je netko (moći) zaobići.