Google je tijekom ovogodišnje GDC konferencije u San Franciscu najavio svoju gaming platformu pod imenom Stadia koja će koristiti snagu data centara za streaming videoigara putem internet preglednika, računala, televizija i mobilnih uređaja.
Ova nova platforma ima potencijal olakšavanja pristupa videoigrama jer će se opcije za igranje pojavljivati tijekom gledanja trailera igara na YouTubeu ili na društvenim mrežama kao što su Facebook i Twitter, a samo pokretanje igre trebalo bi biti unutar nekoliko sekundi s neprimjetnom latencijom prilikom igranja. Google je napomenuo kako bi ova platforma onemogućila varanje i hakiranje tijekom igranja, ali i olakšala developerima implementiranje lokalnog co-opa bez brige o računalnim zahtjevima korisnika jer će se sve odvijati na Googleovim serverima.
Dok će igrači moći koristiti tipkovnicu i miš te druge kontrolere za igranje igara putem ove platforme, Google je najavio kako će lansirati svoj vlastiti Stadia kontroler koji će koristiti Wi-Fi za povezivanje s uređajem. Uz to što će nuditi standardne tipke i funkcije drugih kontrolera, Stadia kontroler će doći s Google Assistant tipkom i tipkom koja će omogućiti prijenos i spremanje video zapisa igre na YouTube.
Stadia bi trebala biti dostupna u većini europskih zemalja i Sjedinjenim Američkim Državama do kraja godine, a nudit će mogućnost prijenosa videoigara u 4K sa 60 fps-a, dok će kasnije moći igrati i u 8K do 120 fps-a.
Za sada još uvijek nije poznato kako će funkcionirati kupovanje videoigara i kakvu internet konekciju će zahtijevati ova platforma.