Gubitak pretplatnika stvara nervozu u Netflixu, stižu novi paketi

FOTO: PIXABAY

Netflix je izgubio oko 200.000 pretplatnika tijekom prvog kvartala ove godine i postalo je jasno da se nešto loše događa, zbog čega su lideri platforme za streaming odlučili najaviti potez koji ima potencijal ili pogoršati situaciju.

Naime, najavljuje se smanjenje cijene najjeftinijih pretplata, ali uz uvođenje oglasa. Iz kompanije kažu da će ta promjena stići sljedeće ili godinu nakon.

“Smatramo da to ima smisla jer postoje korisnici kojima ne bi smetali oglasi ako bi zbog toga plaćali nižu cijenu pretplate. Disney, Hulu i HBO to rade pa znamo da to funkcionira. Pritom, nećemo pratiti korisnike niti se služiti njihovim podacima”, naglasio je izvršni direktor (CEO) Netflixa Reed Hastings.

Kao potencijalni problemi gubitka korisnika, nisu navedeni sadržaj ili poskupljenja, već “žešća konkurencija, nemogućnost širenja na neka područja zbog tehnoloških limita i dijeljenje korisničkih računa”. To posljednje je trn u oku za lidere Netflixa.

Tvrde da imaju stotinu milijuna korisnika koristi podatke onih preostalih 222 milijuna pretplatnika i, naravno, želja im je nekako naplatiti platformu i njima. Iako je Netflix postao hit baš zbog tog dijeljenja računa i sad je na meti kritika jer to želi promijeniti, što se, iako to lideri ne žele priznati, odrazilo na broj korisnika.

Kako bi stali na kraj onome što su sami kreirali, u Čileu su počeli testirati naplatu za one s kojima se dijeli korisnički račun. Konkretnije, svaki pretplatnik može dodati dva dodatna pretplatnika “preko sebe” i oni mjesečno moraju plaćati samo tri američka dolara. Možda tako nešto zaživi i u ostatku svijeta.

Samo, u cijelom “moru” sadržaja koji se nudi uz pretplatu, podosta je upitno koliko može na ovaj način prosperirati Netflix, čiji su temelji suprotni od ovoga što sad pokušava, a dozvolila si je konkurencija, od koje se uvijek udaljavao originalnim i inovativnim potezima.