Hrvatske željeznice (HŽ) od početka nove godine uvode promjene u sustavu cijena karata za vlak. Prema najavama, karte kupljene online bit će 10 posto jeftinije nego one kupljene na blagajnama ili kioscima.
Razlog za ovu odluku je, kako navode iz HŽ-a, niska zastupljenost online prodaje karata u Hrvatskoj, koja trenutno iznosi 9,4 posto ukupne prodaje. Usporedbe radi, u zapadnim zemljama taj postotak se kreće između 30 i 70 posto.
“Cijene karata za vlak nisu mijenjane od 2013. godine te se po tim cijenama karte za vlak kupuju na blagajnama u kolodvorima i stajalištima te na prodajnim mjestima tiska. Od 1. siječnja online karte umanjene su za deset posto u odnosu na cijene na blagajnama, a karte koje se prodaju u vlaku uvećane su za deset posto u odnosu na cijene na blagajnama”, izjavila je Mihaela Tomurad Sušac, glasnogovornica HŽ-a Putnički prijevoz, za RTL.
Novim sustavom cijena HŽ nastoji potaknuti veće korištenje digitalnih kanala prodaje.