Država će dati 9300 eura po vozilu koje vlasnik potom ne smije prodati dvije godine. Iako su vlasnici električnih automobila zadovoljni uštedama, glavni su problem punionice kojih je malo, često ne rade, a vlasnici kažu i da su skuplje nego u drugim zemljama.
Država je dala 9000 eura, a 13.000 eura dao je sam Zdenko Dubovečak. On se već 10 mjeseci vozi na struju. Štedi na gorivu, a servisa za automobil gotovo da i nema. Prednosti je, kaže mnogo. “Mislim da je značajna ušteda u odnosu na to koliko sam prešao kilometara – to je sad već 12.000 kuna uštede u 10 mjeseci. Kad usporedim to s drugim autom koji je dizelaš i malo veći, sigurno je negdje oko 10 tisuća kuna ušteda.”, rekao je Zdenko za RTL.
Samo lani registrirano je gotovo 1400 novih električnih automobila. Za sada ih voze tek rijetki, ali u budućnosti bi trebali svi.
“Ako mi baš treba, onda stavim ga i po danu da se puni, ali najviše po noći. Priključim ga u 21 sat, ujutro je pun i to je to. Koliko mogu prijeći kilometara ovisi o temperaturi – ovo ljeto sam napravio rekord od 250 kilometara, a deklariran je može prijeći 230, zimi oko 180 kilometara i to ako je vanjska temperatura 0 stupnjeva. Baterije dosta osciliraju”, pojašnjava Zdenko.