Instagram povukao aplikacije Boomerang i Hyperlapse s trgovina aplikacijama

foto: pixabay

Instagram ne odustaje samo od IGTV aplikacije već i od svojevremeno popularnih Boomeranga i Hyperlapsea, što se zaključuje po tome jer su nestale iz Apple i Google trgovina aplikacijama.

Naime, Boomerang je i posljednji bio dostupan za Android na Google Play Storeu putem direktne poveznice, ali i on je uklonjen. Svakako, nije to nikakva slučajnost već novi zaokret u poslovnoj strategiji ponajveće platforme na svijetu.

Iz matične Instagramove kompanije Mete kazali su da je softver povučen kako bi se “bolje usredotočili na glavnu aplikaciju”. Iako je Boomerang imao i dalje prosječno 26.000 preuzimanja dnevno, njegovo uklanjanje nije iznenađujuće. Kao ni ono Hyperlapsea.

Da bi se to objasnilo treba otići malo u prošlost. Dakle, Hyperlapse je pokrenut 2014., a Boomerang 2015. i nudili su stabilizirani “timelapse” te videozapise s petljom, što je bilo iznimno korisno za to vrijeme, kad pametni telefoni nisu bili toliko moćni pa se trebalo koncentrirati na dodatke koji su “lagani”.

Sad, toliko godina kasnije, situacija je potpuno drugačija i ne treba “stiskati kočnicu”. Uz to, konkurencija u vidu Snapchata i TikToka je iznimno ozbiljna pa se konstantno treba originalnosti i inovacijama zadržati relevantnim i popularnim.

Također, pametni telefoni danas već u samim dodacima kamera imaju ono što nude Boomerang i Hyperlapse pa uistinu nema smisla držati ih kao zasebne aplikacije. Ukratko, time se gube vrijeme, fokus i u konačnici – korisnici i novac. Nostalgiju na stranu, ovo je dobar potez za Instagram.

Odlasci imaju smisla i u kontekstu odustajanja od nikad uistinu popularnog IGTV-a. Instagram ima želju poboljšati videoiskustvo za kreatore, ali i za gledatelje. Stoga, ovaj najnoviji potez samo je nastavak prethodne strategije – želja za manje komplikacija, odnosno, želja da se otkloni potreba za dodatnim aplikacijama.