Je li Facebook dosegao svoj maksimum?

Facebook se godinama nalazi na udaru „katastrofičnih analiza“ koje sugeriraju da više nema prostora za rast, da je došao do limita, mlađe generacije nisu zainteresirane za njega, ali ta je društvena mreža nastavila rasti… I stala.

Naravno, priče o dosezanju limita ponovno su krenule, možda ovaj put s razlogom. Jer, dok je Facebook od 2018. do 2021. stigao do oko 600 milijuna novih korisnika, u posljednjem kvartalu 2021. dogodilo se nešto što nikad prije nije – izostao je rast.

Konkretnije, kreće se na oko 2,9 milijardi aktivnih korisnika na mjesečnoj razini, što je situacija u kojoj se nalazio i u trećem kvartalu prošle godine. Vidi se nešto slično i po pitanju korisnika aktivnih na dnevnoj razini jer u oba kvartala je brojka na oko 1,9 milijardi.

Iako je još uvijek prerano za govoriti o dosezanju vrhunaca, naredni kvartali svakako će dati brojne odgovore na pitanja o tome ima li Facebook još prostora za rast ili je stiglo vrijeme stagnacije, potom i neizbježnog pada…