Kako promovirati poslovanje kroz društvene mreže i pronaći nove kupce

Promocija poslovanja nikad nije bila lakša nego u današnje vrijeme, kad samo na Facebooku “obitava” više od dvije milijarde ljudi svakog dana. Ali, organizacije su svejedno nesklone društvenim mrežama, ili nisu dovoljno sklone, što nema smisla i trebalo bi se ispraviti što prije kako bi se najlakši mogući način promocije iskoristio na najbolji mogući način.

U nastavku teksta donijet ćemo pet jednostavnih koraka kako do pažnje na društvenim mrežama. Jer, s pažnjom dolaze i potencijalni korisnici, što znači da poslovanje raste pa ulaganje vremena i novca u društvene mreže dobiva puni smisao.

1. Optimizirajte profil

Ne koristite privatnu stranicu za posao već načinite poslovni profil, s kojim dolaze i zanimljive mogućnosti koje u konačnici potiču rast samog poslovanja. Primjerice, poslovni Instagram profil nudi mogućnost dodavanja linkova koji vode na vašu web stranicu. S druge strane, Facebook Sign Up se može dodati uz marketinške alate kao Mailchimp unutar e-maila pa se dodatno promovirati.

2. Promovirajte “zaključani” sadržaj

Ovdje je riječ o sadržaju do kojeg se može uz registraciju, što je bitno kako bi mailing lista rasla, a s njom i mogućnosti daljnje promocije. Samo nemojte previše “vrludati”, bitno je u obraćanju potencijalnim korisnicima promovirati sadržaj vezan uz ono čime se bavite.

3. Organizirajte webinar ili live video

Za ovako nešto treba malo vremena. Dakle, ako ste svjesni da nekoga možete educirati ili pomoći savjetima, učinite to kroz besplatni webinar ili live video. Korisnici će sasvim sigurno željeti uhvatiti priliku sudjelovati u nečemu takvom.

4. Organizirajte nagradne igre

To je najbolje učiniti kroz natjecanja, koja kao krajnji cilj nude neku zanimljivu nagradu. Na taj način korisnici će se angažirati i raditi promociju za vas. Dakle, najbolje je tražiti da se podijeli vaša stranica ili da se preporuči nekome, a oni koji to učine automatski ulaze u “bubanj”.

5. Koristite plaćene oglase

Najbolji način za privlačenje korisnika koji su vam potrebni i koje ciljate jest kroz plaćene oglase. To troši novac, ali dugoročno donosi mnogo. Stoga, ne oklijevajte!