Na natječaju „Mali uče velike“ o sigurnom internetu najbolji radovi OŠ Popovac i OŠ Bilje

Župan Ivan Anušić danas primio je učenike osnovnih škola s područja Osječko-baranjske županije (OŠ Ivana Filipovića Osijek, OŠ Drenje, OŠ Popovac, OŠ Bilje, OŠ Petrijevci, OŠ Hinka Juhna, Podgorač i OŠ Hrvatski sokol Podgajci Podravski) koji su pripremili najbolje radove na natječaju „Mali uče velike“ Centra za sigurniji Internet, a na temu sigurnog boravka u online okruženju. Čestitao im je na kreativnim radovima, uručio prigodne nagrade te poželio da nastave vrijedno učiti i raditi te biti predvodnici budućeg rada i razvoja Osječko-baranjske županije.

– Projekt „Mali uče velike“ je jedna od niza aktivnosti Centra za nestalu i zlostavljanu djecu, od projekta za europske fondove do ovakvih projekata koji izravno uključuju djecu. Ovim projektom ujedno uče nas odrasle da bi mi kod kuće učili našu djecu kako koristiti sigurniji Internet te da bi osvijestiti sve roditelje da moraju obratiti pažnju i na to područje. Naime, današnje vrijeme donosi strašne izazove za cijelu obitelj, za djecu posebno, puno je opasnosti koje vrebaju ne samo na internetu nego praktično na svakom uglu, pa se moramo na vrijeme osvijestiti, početi s tim boriti i prevenirati jer je prevencija uvijek bolja od kasnije intervencije, pa je tako i sa sigurnijim internetom – rekao je župan Anušić nazočnim učenicima i njihovim nastavnicima i mentorima.

Čestitao je predsjedniku Centra za nestalu i zlostavljanu djecu Tomislavu Ramljaku i drugim osobama koje kontinuirano rade na osvještavanju o opasnostima interneta i ostalim aktualnim pojavama, a učenicima je čestitao što „već stvaraju tako kreativne radove i nama odraslima pokazuju kako i zašto treba biti oprezniji i bolji u odgoju svoje djece“.

Natječaj „Mali uče velike“ raspisao je Centar za sigurniji Internet i pozvao sve osnovne škole s područja Osječko-baranjske županije da potaknu svoje učenike na izradu kreativnih i maštovitih radova na temu sigurnog boravka u online okruženju. Zadatak učenika bio je da na taj način prikažu i informiraju svoje roditelje o tome što rade kada su na internetu, koje su prednosti korištenja interneta, ali i s kakvim se opasnostima i rizičnim ponašanjima suočavaju. Učenici su mogli smisliti i pravila ponašanja na internetu, a rad su bili slobodni napraviti u bilo kojem obliku (poster, prezentacija, video uradak, plakat, literarni rad ili bilo koji drugi kreativni način).