Pandemija koronavirusa pružila je priliku nekim brendovima, a to se može jasno vidjeti kroz brzinu njihova rasta kroz 12 mjeseci prošle godine.
Naravno, bez iznenađenja, na prvom mjestu je po tom pitanju Zoom i njega kao brend prepoznaje 33,6 posto potrošača.
Odmah iza njega je Peacock s 31,7 posto, Instacart je na 19,2 posto, TikTok na 16,9 posto, Bud Light Seltzer je na 14,2 posto, Tubi na 12,4 posto, Natural Light Seltzer na 11,2 posto, Cash App na 10,9 posto, Venmo na 10,4 posto i Warby Parker na istom tom postotku.
Istraživanje prepoznatljivosti brendova provedeno je na području Sjedinjenih Američkih Država, ali one su često odraz situacije na globalnoj razini. Ne kaže se bez razloga da tko uspije tamo, uspije na globalnoj razini. Svakako, navedeni brendovi iskazali su se tijekom izazovne 2020.