Danas je u Kući Baranjskog kulena u Branjin Vrhu održan enogastro događaj Baranja – spoj kulena i vina koji su zajedničkim snagama organizirale Udruge Baranjski kulen, Graševina Croatica i Udruga vinogradara Baranje.
Kako je istaknuto na događaju Baranjski kulen je gastronomski simbol Baranje, koji je među prvim domaćim proizvodima zaštićen oznakom zemljopisnog podrijetla na razini Europske unije. S druge pak strane graševina je najprodavanija sorta vina u Hrvatskoj, a najveće površine vinograda nalaze se upravo u Slavoniji i Hrvatskom Podunavlju. I za vinogradare Baranje, graševina je najvažnija sorta pa je tijekom današnjeg događaja upriličeno i spajanje Baranjskog kulena s odabranim vinima.
Na radionici koju je vodio Rene Bakalović uz podršku Miodraga Komlenića, predsjednika Udruge Baranjski kulen, Tomislava Panenića, direktora Graševine Croatica, i Ivana Gerštmajera, predsjednika Udruge vinogradara Baranje prvo su se spajale četiri graševine i Baranjski kulen. Iz baranjskog vinogorja je to bila premium graševina Vina Belje berbe 2021., iz erdutskog vinogorja graševina Antunović berbe 2017., iz Iloka graševina Iločkih podruma berbe 2021., a iz Kutjeva graševina Perak berba. Za većinu sudionika graševina i Baranjski kulen predstavljaju prirodan spoj lokalne hrane i vina i oni ovu kombinaciju najradije konzumiraju.
Spajanje kulena i vina iz Baranje obuhvatilo je i druge sorte pa su se osim graševine Jarčevo brdo vinarije Svijetli dvori, kušali i Kolar mirisavi traminac berbe 2021, Gerštmajer cuvee berbe 2021. te premium Frankovka Vina Belje berbe 2012. jedino crno vino na degustaciji koje je potvrdilo odlično sljubljivanje kulena s crnim vinima. Premium frankovka Vina Belje berbe 2012. je istaknuta kao izvrstan spoj s Baranjskim kulenom i na radionici u sklopu festivala Zemlja vina u Esplanadi u Zagrebu.
Prema najavama organizatora ovo je početak niza događaja koji su planirani u slijedećoj godini i kojima će se graditi sinergija zajedničke ponude autentičnih proizvoda kakvi su Baranjski kulen i domaća vina. Najavljena je i intenzivnija suradnja s turističkim sektorom jer su specifična hrana i vino pojedine regije najveći mamac za posjetitelje. Zajednička ideja je i stvaranje jedinstvene ceste vina i kulena, prve takve vrste u Hrvatskoj.