Policijska postaja Beli Manastir danas je donijela odluku o mjerama predostrožnosti u sektoru upravnih poslova te poslala priopćenje za medije koje se nalazi u nastavku.
”Policijska postaja Beli Manastir poziva građane da vode računa o vlastitom i tuđem zdravlju te da radi rješavanja upravnih poslova dolaze samo u žurnim slučajevima.
Obavještavamo građane kako od 17.03.2020. godine upravni poslovi (šalteri za izdavanje dokumenata) rade od 07,00 do 15,00 sati. (za stranke od 07,15 do 14,00 sati). Novo radno vrijeme trajati će do daljnjega, a o svim budućim izmjenama na vrijeme ćemo vas izvijestiti. Pozivamo građane da u službene prostorije dolaze samo ukoliko postoji potreba za žurnim rješavanjem pojedinih upravnih poslova odnosno osobnih dokumenata. Ulazak stranaka u prostorije u kojima se obavljaju upravnih poslovi organizirat će se na način da se stranke pušta u prostorije pojedinačno ili eventualno u manjim grupama uz prethodnu dezinfekciju ruku na ulazu.
Građani se pozivaju da za pojedine upravne poslove koriste sustav e-građani te da ne dolaze u službene prostorije ukoliko njihova prisutnost nije nužna nego da se za to obrate pismenim putem ili putem elektroničke pošte, odnosno telefonski radi dobivanja informacija. Pozivamo građane da se pridržavaju navedenih preporuka, kako radi vlastite sigurnosti, tako i radi sigurnosti službenica na šalterima za obavljanje upravnih poslova.
Upravni poslovi, telefonski brojevi:
031/238-124 (viši upravni referent)
Referade:
031/238-156 (prebivalište i boravište, osobne iskaznice)
031/238-173 (putovnice)
031/238-173 (poslovi oružja)
031/238-179 (državljanstvo)
031/238-179 (stranci)
031/238-163 (registracija vozila)
031/238-163 (vozačke dozvole)
Radno vrijeme upravnih poslova za građane je od 7,15 do 14,00 sati svim radnim danima.
Za sve informacije vezano uz poslove prometa ili upravnih poslova građani se mogu obratiti i putem elektronske pošte: [email protected]”