Telefonski razgovori još su uvijek preferirani oblik komunikacije za obavljanje posla

Telefonski razgovori još su uvijek preferirani oblik komunikacije u organizacijama, pokazalo je istraživanje koje je provela kompanija Hiya.

U njemu je sudjelovalo 1800 organizacija i 12.000 potrošača, a čak 41 posto ih preferira komunikaciju putem telefona. Bez obzira na spam i robopozive, još je uvijek nekako najbliži ljudima. Na drugom mjestu, s 30 posto, jest komunikacija e-mail porukama. Niti jedan drugi oblik komunikacije nije dosegao više od osam posto i to dovoljno govori.

“Mislim da su ljudi iznenađeni što telefonski pozivi ostaju toliko dominantni u smislu primarnog oblika komunikacije. Ali, to zapravo ima smisla jer mreža koja povezuje glasovni način komuniklacije je najveća na svijetu i broji više od pet milijardi korisnika. Dakle, više ih je u mogućnosti komunicirati na taj način nego neki drugi. Uz to, telefonski razgovori se odvijaju u realnom vremenu pa ljudi dobiju odgovore na pitanja u trenutku. Odnosno, saznaju što ih zanima odmah, bez čekanja, kao što je slučaj s nekim drugim oblikom komunikacije”, kaže Kush Parikh, predsjednik Hiye.

Ima pravo, što dokazuje istraživanje. Jer, glavni razlozi zašto se preferira telefonske pozive jest brže rješavanje problema (41 posto), efikasnije dogovaranje sastanaka (35 posto) i dovršavanje prodaja (29 posto).

Industrije u kojima se najviše komunicira telefonom jesu osiguranje (41 posto), maloprodajne usluge (35 posto), zdravstvena skrb (33 posto) i financijske usluge (31 posto).

Iako su videopozivi doživjeli procvat tijekom pandemije koronavirusa, izbjegava ih se kad god je to moguće jer nitko ne želi brinuti o tome kako se prezentira drugoj strani. Razgovor gdje se samo čuje glas, a ništa ne vidi, ostavlja više prostora i manje umara, odnosno, zamara. U takvoj situaciji brže i lakše se može riješiti sve što je potrebno.