TikTok u nešto više od 5 godina skupio preko milijardu korisnika

TikTok je posljednjih nekoliko godina društvena mreža s ponajvećim, ako ne i najvećim, rastom i to se nije promijenio ni u ovoj godini, koju će platforma završiti s više od milijardu aktivnih korisnika!

Time se pridružila probranom i podosta zatvorenom društvu Facebooka (Meta) i Googlea (Alphabet), odnosno, aplikacija koje su u njihovu vlasništvu. Tek je kineski WeChat iznimka, a sad i TikTok. Ali, ono što je pravo mjerilo popularnosti i vrijednosti jest period potreban svakoj od aplikacija da stigne do te famozne brojke.

Za TikTok je trebalo 5,1 godinu kako bi cilj od milijarde bio dostignut. Tek je Facebook Messenger bolji jer je do te brojke stigao za 4,9 godina. Naravno, ne treba posebno naglašavati činjenicu da je Messenger iza sebe imao Facebook pa je osjetno lakše postići tako nešto nego kad kreneš “od nule” kao što je krenuo TikTok.

Najviše korisnika među društvenim mrežama ima Facebook, gotovo tri milijarde, a trebalo mu je 8,7 godina da dođe do milijarde. WhatsAppu je trebalo 8,5 godina, YouTubeu 8,1 godinu, Instagramu 7,7 godina i WeChatu 7,1 godinu.

Bit će zanimljivo vidjeti tko će se “ugurati” u ovo društvo kroz kraću ili dužu budućnost i koliko će točno vremena morati proći da to postigne. Primjerice, Twitter je na sceni od 2006., a posljednjih desetak godina “vrti” se na oko 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Snapchat je predstavljen prije deset godina, ali ne uspijeva probiti granicu od otprilike 200 milijuna korisnika.

Već to je potvrda koliko se teško može doći do te iznimne brojke, koja ipak sugerira globalnu popularnost, ne samo popularnost u određenoj regiji ili regijama. A ne nazire se kraj rasta TikToka, jednostavno ima “ono nešto” pa dolazi do korisnika neovisno o generaciji kojoj pripadaju. I to je najveća snaga koju neka društvena mreža može poželjeti.