Top 5 najboljih e-mail poslužitelja

Odabrati najboljeg e-mail poslužitelja nije nimalo lako, posebno za poslovne korisnike, koji trebaju mnogo prostora i što jednostavniji način upravljanja stotinama e-mail poruka dnevno. Stoga, treba biti podosta pažljiv kad se donosi odluka, a da pomognemo u tome, nudimo pet najboljih ove godine. Ako pitate nas.

1. ProtonMail

Cijena: od četiri do 24 dolara mjesečno

Plusevi: privatnost i kriptirane poruke

Minus: samo 500MB besplatnog prostora za pohranu

Na prvom je mjestu jer nudi sigurnost kakvu konkurencija još uvijek nije dostigla, a u poslovnom okruženju to je iznimno bitno, posebno ako se zna koliko hakeri vole napade na e-mail. Uz to, ima mnoge mogućnosti upravljanja porukama koje olakšavaju život. Uz to, nema dosadnih reklama.

2. Gmail

Cijena: od šest do 25 dolara mjesečno

Plusevi: jednostavno sučelje, G Suite koji nudi cijelu lepezu mogućnosti

Minus: cijena

Gmail ne treba posebno predstavljanje, nudi apsolutno sve što se može zamisliti po e-mail pitanjima. Nije bez razloga najpopularniji i najkorišteniji na svijetu. Uz to, G Suite dodatak, koji se plaća, podiže cijelu priču na višu razinu pa korisnici uistinu neće pogriješiti ako se okrenu Googleovim rješenjima.

3. Outlook

Cijena: 12,5 dolara mjesečno ili od 69,99 do 99,99 dolara godišnje

Plusevi: Focused Inbox, mogućnosti planera i kalendara, integracija s raznim aplikacijama

Minusa nema, Outlook je poslovno rješenje broj jedan i da nije toliko skup, bio bi izbor broj jedan. Čak ni izraženija nesigurnost no ProtonMail ne bi predstavljalo problem. Nažalost, podosta onoga što nudi se veže uz Office 365 i tu se vraćamo na cijenu, a samim time i činjenicu da je Outlook namijenjen onima koji ne štede na e-mail provideru te žele imati na jednom mjestu cijeli “mali svijet”.

4. Yahoo Mail

Cijena: 1,19 dolara mjesečno

Plusevi: korisne mogućnosti kao e-mail adrese za jednokratnu uporabu, 1TB prostora

Minus: nema toliko mogućnosti “niže razine” kao konkurencija

Iako je izgubio podosta na popularnosti, u profesionalnom smislu ovo je jedan iznimno koristan alat. Ujedno, jeftin je jer se želi probiti na tržištu i vratiti bar dio izgubljene slave. Podsjeća na Gmail, ali nudi više prostora, pa čak i podršku za slanje SMS poruka. Nažalost, organizacija poruka nije izvedena na adekvatan način, labeli nisu dobro izvedeni i kustomizacija kaska za konkurencijom.

5. Zoho

Cijena: od jednog do pet dolara mjesečno

Plusevi: besplatan plan dopušta do 25 korisnika, besplatne su i mogućnosti koje se kod konkurencije plaćaju, daje značaj office alatima, kao i onima za kolaboraciju

Kao i Outlook, nismo pronašli minus za indijskog giganta koji “obitava” na tržištu druge najmnogoljudnije zemlje svijeta. Možda bi se kao zamjerka tek mogla navesti nedovoljna sigurnost, s obzirom na hakerske napade iz 2018., ali na tome se podosta radilo pa se čini da je situacija bitno bolja. Kad se dodaju cijena, sučelje, jednostavnost, podrška i mogućnosti, teško se može pogriješiti sa Zohom.