U prosincu najgledaniji TV sadržaji su informativne emisije i sport

foto: pixabay

Agencija za elektroničke medije iz mjeseca u mjesec objavljuje analizu gledanosti televizijskih programa za tvrtke AdScanner (pribrojan A1) i HT. Na taj je način obuhvaćena cjelokupna baza gledatelja koja je trenutno dostupna za mjerenja u Hrvatskoj. Donosimo rezultate istraživanja za prosinac 2020. godine.

Najgledaniji program obuhvaćajući cijeli dan za obje tvrtke i sve zemaljske i nezemaljske kanale je HRT1, zatim Nova TV i RTL televizija. Ova analiza obuhvaća 15 najgledaniji programa pa tako je i najmanje gledani na Max TV-u RTL Kockica, dok je na AdScanneru Nick JR HR. Obuhvaćajući samo nezemaljske kanale na obje tvrtke najgledaniji je N1.

Lista top 15 najgledanijih emisija cijeloga dana za tvrtku AdScanner, obuhvaćajući sve zemaljske i ne zemaljske kanale na prvo mjesto stavlja utakmicu Europskog prvenstva u ženskome rukometu, Hrvatska protiv Danske. Među 15 najgledanijih emisija svoje mjesto su našle čak četiri utakmice ili emisije vezane uz utakmice, ostalo su informativni sadržaji i filmovi. Iako su proteklih mjeseci i na MaxTV-u najgledaniji sadržaji utakmice, ovoga mjeseca to nije slučaj, naime najgledaniji je Dnevnik HRT 1 i Dobro jutro Hrvatska. Ostali najgledaniji sadržaji jesu utakmice, sportski i informativni sadržaji.

U večernjim terminima, od 19 sati do 23 sata, korisnici najviše gledaju Novu TV i RTL televiziju.

Na tzv. PAY televizijskim kanalima iliti nezemaljskim kanalima preko Max TV-a najgledaniji su sportski sadržaji. Do 15 najgledanijih sadržaja 14 su nogometne utakmice, a najgledanija je bila utakmica Europske lige između Dinama i CSKA Moske. Preko AdScannera najgledaniji sadržaj je rukometna utakmica Europskog ženskog prvenstva kada je igrala Hrvatska protiv Njemačke. Ostali najgledaniji sadržaji su informativne emisije i sportski sadržaji.