Usprkos bojkotu oglašavanja, Facebooku i dalje ide jako dobro

Kompanije u sve većoj mjeri bojkotiraju oglašavanje na Facebooku, ali za tu je kompaniju to tek neznatni gubitak jer ponajviše se oslanja na ono što troše manje i srednje organizacije, a one si ne mogu priuštiti bojkot jer bi postale nevidljive potencijalnim korisnicima i potrošačima.

Brojke govore sve same za sebe. Primjerice, prošle godine od oglašavanja je Facebook uprihodio 69,7 milijardi američkih dolara, od toga samo u Sjevernoj Americi 34,1 milijardu dolara. I potom se dolazi do podatka koji zapravo podosta šokira te pokazuje da velike ribe ipak ne mogu ništa daleko većoj…

Kad se zbroji koliko troši sto najvećih američkih oglašivača na Facebooku i svim njegovim platformama, dolazi se do 6,4 milijarde dolara. Samo u svibnju ove godine, zajedno su potrošili 529 milijuna dolara. A kad se zbroji koliko troši osam najvećih kompanija u bojkotu, tad smo na svega 57 milijuna dolara.

Već po tome je jasno zašto Facebook neće promijeniti politiku, zašto ne osjeća pritisak i zašto je cijela ova situacija samo dobra reklama te popravljanje imidža onim najvećima.