WhatsApp uvodi reklame

foto: Pixabay/Iliustracija

Način prikazivanja oglasa bit će sličan onome na Instagramu – pojavljivat će se između više pregledanih Status objava

WhatsApp je najavio značajne promjene u svojoj poslovnoj strategiji – po prvi put uvodi oglase unutar aplikacije, točnije u sekciji “Status”, a korisnicima će biti omogućeno i da se pretplate na određene kanale, poput novinskih portala i medijskih kuća, kako bi uz mjesečnu naknadu pristupili dodatnim, ekskluzivnim sadržajima, piše Bug.hr.

S novim pristupom, tvrtka uvodi monetizaciju putem oglasa i pretplata, ali uz pokušaj da korisničko iskustvo ostane što manje narušeno.

Oglasi će se prikazivati isključivo na kartici “Ažuriranja”, koja uključuje Status objave i Kanale – dio aplikacije koji koristi oko 1,5 milijardi ljudi dnevno. Prema riječima Nikile Srinivasan, potpredsjednice za upravljanje proizvodima u WhatsAppu, oglašavanje će biti ograničeno na ovu sekciju kako bi se izbjegla invazija na privatnost korisnika i održala jednostavnost aplikacije. Ovo se smatra najambicioznijim Metinim potezom prema unovčavanju ogromne baze korisnika WhatsAppa, koja broji više od dvije milijarde ljudi mjesečno.

Unatoč novim oglasima, WhatsApp naglašava kako će i dalje čuvati visoku razinu privatnosti. Svi privatni razgovori, pozivi i statusi ostaju zaštićeni end-to-end enkripcijom, što znači da niti Meta niti oglašivači neće imati pristup tim podacima. Oglasi se neće prikazivati u privatnim chatovima, grupama ni tijekom poziva, čime se osigurava da osobna komunikacija ostane potpuno odvojena od reklamnog sadržaja.

Način prikazivanja oglasa bit će sličan onome na Instagramu – pojavljivat će se između više pregledanih Status objava.