Xiaomi drži drugu poziciju u središnjoj i istočnoj Europi

Najnovije analioze tržišta pokazuju kako Xiaomi drži drugu poziciju vodećeg proizvođača pametnih telefona središnjoj i istočnoj Europi s godišnjim rastom od 80 posto te tržišnim udjelom od 27 posto, pokazuju podaci tvrtke Canalys za treći kvartal ove godine. Xiaomi je u Europi ostvario rast tržišnog udjela od 91 posto te zadržao treće mjesto vodećeg proizvođača pametnih telefona na svjetskoj razini.

„Središnja i istočna Europa ključna su područja u segmentu Xiaomijeve globalne ekspanzije. U prethodnom smo kvartalu predstavili mnoštvo novih proizvoda kako bismo odgovorili na svakodnevne potrebe u ovim dvjema regijama“, naglasio je Andrew Wong, generalni direktor Xiaomija za središnju i istočnu Europu te nordijske i baltičke zemlje.

„Ostvarili smo višestruki rast naših performansi zahvaljujući svim naporima  koje smo uložili kako bismo konsolidirali online i offline maloprodajni sustav te zahvaljujući nepokolebljivoj podršci naših poslovnih partnera. Ni u jednom trenutku nismo prestali s uvođenjem inovacija za sve korisnike u središnjoj i istočnoj Europi“ dodao je Wong.

Xiaomi se u središnjoj i istočnoj Europi popeo za jedno mjesto gore i time postao drugi vodeći proizvođač pametnih telefona u drugom kvartalu 2020. godine. U istom je periodu, i to 8. kvartal zaredom, Xiaomi zadržao drugo vodeće mjesto u Poljskoj i Ukrajini s tržišnim udjelom od 29 posto, dok je u trećem kvartalu na ovim tržištima ostvario tržišni udio od 40 posto.