Zoom se tijekom pandemije koronavirusa postavio na sami vrh aplikacija za videokonferencije, ali činilo se da će taj efekt stati nakon što cijela kriza završi. Ipak, to se nije dogodilo, Zoom suvereno održava poziciju.
Pokazalo je to Finboldovo istraživanje za veljaču ove godine, u kojem se pratio broj preuzimanja poslovnih aplikacija u Sjedinjenim Američkim Državama. Uvjerljivo prvi je s 37 milijuna Zoom, a tek s 12 milijuna manje stiže njegov najveći konkurent Microsoft Teams.
Situacija je iza njih ponešto izjednačenija pa treći Indeed ima 19,4 milijuna preuzimanja, Microsoft Authenticator 17,2 milijuna, Google Chat 15,1 milijuna, Adobe Acrobat Leader 13,4 milijuna, DoorDash 12,5 milijuna, ADP Mobile Solution 11,8 milijuna, LinkedIn 11,5 milijuna i društvo deset najboljih zatvara s 10,9 milijuna Uber Driver aplikacija.
Sav taj silan uspjeh u smislu popularnosti i korištenja Zooma, odrazio se i na njegove financije, koje su eksplodirale! Konkretnije, u 2022. je uprihodio 4,1 milijardu američkih dolara. U 2021. su prihodi bili na 2,65 milijarde dolara. A 2020. su prihodi bili na 622,66 milijuna i u pretpandemijskoj 2019. svega 330,52 milijuna. To dovoljno govori…
Također, Zoom dnevno koristi oko 300 milijuna ljudi diljem svijeta, što su brojke kojima se i Microsoft hvali za svoj Teams, no Amerikanci su ipak skloniji Zoomu, bez obzira na sve negativne priče oko njegove (ne)sigurnosti i ostalog što je bilo podosta upitno jer se zapravo neke konkretnije stvari nisu nikad dokazale u nekom zabrinjavajućem obujmu.
Kako god, Zoom će nastaviti i u mjesecima, ali i godinama, ispred nas održavati poziciju na samom vrhu. Ne samo u SAD-u nego i svijetu. Što ne bi da se ne radi o kvalitetnoj i korisnoj aplikaciji. A to je zapravo najbitnije u cijeloj priči i ključni je razlog uspjeha…