Zoom je najbržerastući brend u 2020.

Pandemija koronavirusa brojne je brendove unazadila, ali neke je vinula u orbitu. Svakako, prvo ime te priče jest Zoom, najbržerastući brend u 2020. s 34 posto unutar jedne godine.

Konkretnije, kako navodi Trading Platforms, Zoom je u studenome prošle godine prepoznavalo 34 posto više korisnika no deset mjeseci ranije. Malo tko se može pohvaliti takvim uspjesima na globalnoj razini. Ali, Zoom je to svakako zaslužio obzirom da je nudio nešto što drugi nisu i time pomogao lakše se povezivati u vremenima krize.

Zato je ta platforma i ostvarila od prosinca 2019. do travnja 2020. skok od desetak milijuna do oko 300 milijuna aktivnih korisnika. Malo se sve to “izravnalo” jer bogatija konkurencija počela je kopirati taj uspjeh i pridobila podosta ljudi uz sebe. Prvenstveno to je uspio Microsoft sa svojim Teams, ali tu su još Google i Facebook kao iznimno jaki igrači.

No, nije samo Zoom dobio izraženiju prepoznatljivost kao brend u prošloj godini. Na drugom mjestu je Peacock s 31,7 posto. Ta streaming platforma u vlasništvu NBC-a imala je što ponuditi korisnicima tijekom pandemije i oni su to itekako prepoznali pa joj vratili. I vraćaju još uvijek.

Zatim slijedi Instacart s 19,2 posto. Riječ je o usluzi dostave namirnica iz raznih partnerskih trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama. Nešto kao Wolt ili Glovo kod nas, ali raširenije i više specijalizirano za dostavu namirnica.

Na četvrtom mjestu je TikTok sa 16,9 posto i tu platformu ne treba posebno predstavljati. Zato je zanimljivo što se na petom mjestu našlo piće Bud Light Seltzer, iznimno popularno tijekom pandemije. U SAD-u, naravno.

Kao i toliko puta dosad, može se kazati da je pandemija nekima ipak pružila priliku kakvu svakako ne bi imali u normalnijim vremenima.

Kompletnu listu prepoznatljivosti brendova pogledajte OVDJE.