Android Auto aplkacija preuzeta preko 100 milijuna puta

Google je prije pet godina predstavio Android Auto i s ponosom može kazati da je na Play Storeu preuzet čak stotinu milijuna puta. Što u odnosu na Gmail, Chrome ili Maps nije neka brojka, no Android Auto ipak je podosta posebniji i potvrđuje snažnu prisutnost Googlea u jednoj profitabilnoj i moćnoj industriji, vrijednoj na duge staze.

Pomoglo je rastu ove brojke i to što Google postiže partnerstva sa sve više kompanija pa se Android Auto može koristiti u sve većem broju modela automobila. Samim time, Android korisnici posežu za Googlevim rješenjem za bolje iskustvo prilikom vožnje. I malo tko se žali, što se može vidjeti po popularnosti Android Auta.

Nije izgledalo u počecima da bi moglo biti ovako. Jer, ispočetka je automobilska industrija odolijevala Googleu, kao i Appleu. Sve iz straha da bi dopuštanjem uvida u njihova vozila, te kompanije mogle otkriti neke tajne te se s vremenom okretati svojim rješenjima. Ili, da bi automobili mogli previše ovisiti o ta dva softverska prvaka pa da sami proizvođač izgubi neke prednosti koje ima, ali i kontrolu, koja je nužna.

Naravno, sve se reguliralo po tom pitanju, proivođači su prestali brinuti pa je Android Auto, kao i Appleov Carplay, krenuo prema naprijed iznimnom brzinom. Što je odlično jer s Android Auto sučelje više nije ovisno o automobilu, preslikava se direktno na pametni telefon vlasnika automobila, što bitno olakšava iskustvo korištenja. Spajanje je također jednostavno, putem Bluetootha. Naravno, sve značajke se odmah preslikaju na pametni telefon.

Također, reba znati da Android Auto ima nekoliko de aplikacija. Google se odlučio na tako malo aplikacija zbog brige o sigurnosti. Tu neće biti toliko slobode i otvorenosti, svi developeri moraju pomno paziti na zadani template. Jer, ne misli se ovdje na sigurnost korisnika u smislu odbijanja cyber kriminala, tu se misli na sigurnost u prometu. Aplikacije moraju biti izvedene na način da korisnik što manje odvraća pogled s ceste i ne ugrožava svoj, ali i tuđe živote.

Nije to Googleov hir, proizvođači automobila jasno inzistiraju na takvoj postavci cijele situacije. Svjesni su da i najmanja greška u koraku može značiti katastrofu u komercijalnom smislu, ali i po pitanju ugleda kompanije.

Trenutno, Android Auto dostupan je u 36 zemalja svijeta i koristi ga 28 proizvođača na svojim modelima, a Nvidia je poslužitelj tehnologije i ima posebno partnerstvo s Googleom.