Samsung se nikad nije mogao nositi s Appleom u smislu prihoda koje ostvaruje od pametnih telefona, ali konstantno je imao veći udio na tržištu zahvaljujući većem broju prodanih uređaja godine u godinu. No, ostao je i bez toga!
Naime, GlobalStats pokazuje da je u periodu od rujna prošle do veljače ove godine Apple uspio premašiti Samsungov tržišni udio te stići do 27,1 posto u odnosu na 26,75 posto, koliko je ostvario južnokorejski gigant.
Podaci se temelje na službenim podacima o ukupnom broju pametnih telefona diljem svijeta kroz razdoblje od 2016. do 2021., odnosno, prema službenim prognozama o broju pametnih telefona diljem svijeta za razdoblje od 2022. do 2027.
Dakle, prema njima, na svijetu je ukupno 6,84 milijardi aktivnih pametnih telefona, od čega njih 1,85 milijarda “otpada” na iPhone, a 1,82 milijarda na Samsung. Naravno, treba imati na umu da ovo nije broj korisnika jer moguće je da jedan korisnik ima oba uređaja, kao što je moguće da netko ima više iPhone ili Samsung modela koje aktivno koristi.
Također, promjene u korist Applea počele su se događati s listopadom prošle godine, sve prije je bilo na strani Samsunga. Vjerojatno jer je iPhone 14 predstavio kasnije tijekom rujna, cijene starijih modela su pale i Apple se tu okoristio. Kao što će vjerojatno Samsungovo prvo mjesto biti vraćeno kad stignu podaci za ožujak i travanj, zbog predstavljanja S23 serije, kao i novih serija nižeg cjenovnog ranga.
Svejedno, činjenica je da Apple polako osvaja sve više udjela. Razlog za to je što ne postoji jak “treći igrač”, kao što je postojao dok se Huawei nadmetao s ovim dvojcem. A tu su i cijene… Oduvijek je iPhone bio iznad cjenovnog prosjeka, no drugi su počeli to pratiti. Što je ispao kontraefekt jer ako netko ima oko 1200 do 1500 dolara za pametni telefon, najčešće će se odlučiti za iPhone.
Otuda loše brojke za Xiaomi (12,29 posto) i Oppo (6,86 posto). Huawei je kao peti na 4,84 posto, ali njegovi problemi su druge prirode.