Facebook i Instagram nisu samo dio iste kompanije već su društvene mreže koje se konstantno usavršavaju uzajamnom integracijom, a to se nastavlja kroz plan da direktne poruke (DMs) koje organizacije primaju na Instagramu automatski stižu u pretinac aplikacije Pages Manager, kroz koju bi se moglo odgovarati automatski na dvije platforme u jednom potezu. Dakle, time bi se olakšala komunikacija i omogućila bolja veza sa zajednicom korisnika.
Trenutno, jedini razgovori kojima se može pristupiti kroz aplikaciju Pages Manager jesu oni koji se odvijaju u Messengeru. I zato je ovo veliki korak prema naprijed, olakšava obavljanje poslovanja putem društvenih mreža u vlasništvu Facebooka. Ionako je to sve zapravo jedna grupacija, pa je oduvijek bilo logično da se kroz jednu aplikaciju ili platformu može obavljati komunikacija vezana uz sve njih.
Također, bilo je za očekivati da će prije ili kasnije doći do ovog s obzirom da je Facebook još 2016. godine omogućio da se kroz Pages Manager odgovara na komentare koji su postavljeni na Instagramu. Ali, nekako se činilo da DMs nisu toliko korištene pa da ne treba ništa forsirati. Sve do trenutka kad se shvatilo da nije tako. Konkretnije, u svibnju prošle godine Instagram se pohvalio brojkom od 150 milijuna direktnih poruka mjesečno poslovnim organizacijama. Bio je to znak za integraciju.
Naravno, nije samo lakša komunikacija razlog integracije, kroz poruke se može još direktnije oglašavati i ostvarivati prihode, što su Apple i neki drugi konkurenti već shvatili. No, Facebook još nema plan monetizacije poruka, iako rasprave o tome kako ga izvesti traju poduže vrijeme. Ništa čudno, to je novi korak u oglašavanju.
Korisnike se malo toga pita sve dok su vjerni i aktivni korisnici usluga pred sobom. A one su im potrebne u toj mjeri da će pregrmiti svaku promjenu koju smatraju gorom od situacije prije. I dok je tako, svi su na dobitku, posebno Facebook…