HEP upozorava kupce da ne nasjedaju na lažne poruke

Hrvatska elektroprivreda (HEP) upozorila je korisnike na sve učestalije pokušaje prijevara putem SMS-a i e-maila, u kojima se lažno koristi ime ove tvrtke. Ove obmanjujuće poruke često sadrže lažne obavijesti o neplaćenim računima, zahtjeve za ažuriranje podataka ili potvrde za povrat sredstava, a cilj im je navesti primatelje na otvaranje sumnjivih poveznica i dijeljenje osobnih podataka.

Iako prijevare postaju sve sofisticiranije, moguće ih je prepoznati po neuobičajenom sadržaju i nepouzdanim poveznicama, naglašavaju iz HEP-a. Službena komunikacija društava unutar HEP grupe – HEP Elektra, HEP Opskrba, HEP ODS, HEP Toplinarstvo i HEP Plin – uvijek jasno navodi naziv određenog društva te koristi isključivo službenu domenu www.hep.hr. Adrese s nastavcima poput .info ili .com ne pripadaju HEP-u i mogu biti pokazatelj prijevare.

Korisnicima koji nisu sigurni u autentičnost primljenih poruka savjetuje se da ne otvaraju poveznice niti unose osobne podatke prije nego što provjere informacije sa službom za korisnike HEP-a.

Iz HEP-a pozivaju građane na oprez i pravovremeno informiranje kako bi izbjegli moguće zlouporabe svojih podataka.