Istraživanje pokazuje da 30 posto građana Hrvatske redovito vježba ili se bavi sportom barem jednom tjedno

foto: Pixabay

Istraživanje pokazuje da 30 posto građana Hrvatske redovito vježba ili se bavi sportom barem jednom tjedno, 7 posto bavi se sportom 1 do 3 puta mjesečno, a 23 posto rjeđe. Te su brojke porasle u odnosu na prethodno istraživanje iz 2017., kada su iznosile 24 posto, 4 posto odnosno 16 posto.

Ova, 2024. je godina sporta s velikim sportskim događajima koji se održavaju diljem Europe. Sport je važan dio života ljudi, a sportska je odjeća način izražavanja njihovog identiteta. Zato i nema boljeg trenutka da pogledamo sportske navike građana Hrvatske i kako im Zalando omogućuje da budu aktivni uz uzbudljiv asortiman, ali i inspirativna iskustva, hvale se iz jedne od najvećih europskih online trgovina, piše ICT Business.

Istraživanje pokazuje da 30 posto građana Hrvatske redovito vježba ili se bavi sportom barem jednom tjedno, 7 posto bavi se sportom 1 do 3 puta mjesečno, a 23 posto rjeđe. Te su brojke porasle u odnosu na prethodno istraživanje iz 2017., kada su iznosile 24 posto, 4 posto odnosno 16 posto. Kada je u pitanju prodaja sportskih artikala u Europi, očekuje se da će i ona pokazati značajan rast, šireći se za očekivanih 16 posto godišnje na projicirani obujam tržišta od 77 milijardi eura do 2027. godine. E-trgovine, naravno,  reagiraju na ovakav razvoj događaja. Nakon što je prošle godine Zalando predstavio nekoliko inspirativnih sportskih brendova kao što su lululemon, Rapha i Hoka, odnedavno u svojoj ponudi ima još jednog inovativnog, popularnog partnera: švicarski brend On. Kolekcija uključuje uglavnom mušku i žensku obuću i odjeću s fokusom na trčanje i performanse.

Brojke pokazuju da su glavne prepreke za rekreativno bavljenje sportom u Hrvatskoj nedostatak vremena (42 posto) te motivacije i interesa (28 posto). U Zalandu znaju da sportska odjeća, obuća, dodaci i oprema često doprinose tome koliko se netko osjeća motivirano i samopouzdano dok vježba ili se bavi svojim sportom pa zato svojim kupcima pronalaženje prave sportske odjeće i proizvoda čini lakšim i inspirativnijim. Kupci mogu istraživati i inspirirati se pričama o robnim markama, pojedinostima o proizvodima, sadržajima influencera te savjetima i trikovima sportaša u sekciji Sports Home (Žene / Muškarci) i posebnim rubrikama posvećenima trčanju, fitness treninzima ili aktivnostima na otvorenom, na primjer.

“Naš sportski asortiman posvećen je raspirivanju strasti i poticanju aktivnog načina života među našim kupcima u Hrvatskoj, osnažujući ih da budu najbolji. Uzbuđeni smo što u našoj kolekciji možemo predstaviti popularnu švicarsku marku On, poznatu po kulturi trčanja, performansama i inovativnosti. Uključivanjem Ona u naš asortiman, cilj nam je poboljšati sportska iskustva naših kupaca i omogućiti im pristup vrhunskoj opremi koja ih gura prema njihovom najvećem potencijalu,” tvrdi Daniel Rogiński, generalni direktor Zalanda za Hrvatsku i regiju CEE.

Zalando također nastavlja inspirirati ljude da otkriju i izraze se kroz sport pokretanjem nove kampanje ‘Vaše najbolje tek dolazi’, kojom potiče kupce da se hrabro odvaže na razne sportske discipline, bez straha od neuspjeha. Sportski entuzijasti pozvani su da se povežu, na primjer, s Robertom Lewandowskim, jednim od najuspješnijih nogometaša svoje generacije, i Alexijom Putellas, kapetanicom FC Barcelona Femení i španjolske ženske nogometne reprezentacije.

“Suradnja sa Zalandom na kampanji ‘Vaše najbolje tek dolazi’ bila je sjajno iskustvo. Savršeno je u skladu s mojim uvjerenjem da sport nije samo natjecanje, već stalno poboljšanje i dostizanje novih visina bez straha od neuspjeha. U nogometu, kao i u životu, radi se o kretanju naprijed i napretku svakoga dana. Ova nas kampanja podsjeća da su naši najbolji trenuci tek pred nama, a istovremeno potiče sve da prihvate svoje uspone i padove“, ističe Robert Lewandowski, napadač FC Barcelone.