
Od danas putnici koji koriste usluge Hrvatske željeznice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta kada im se isplaćuje naknada u visini od 25 posto cijene karte dok za ona dulja od 120 minuta kašnjenja slijedi isplata u visini 50 posto cijene karte.
Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika. Umjesto naknade za kašnjenje putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.
Uz popunjeni zahtjev za ostvarivanje prava putnika, potrebno je priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik. Zahtjev i ovjerenu kartu potrebno je poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.
Naknada za kašnjenje bit će isplaćena sukladno podacima navedenim u zahtjevu (isplata naknade ne odnosi se na subvencionirane karte, karte koje su prodali drugi željeznički prijevoznici i karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje).