Pinterest se u ožujku ove godine pojavio na tržištu i malo tko je mogao znati što očekivati, prvenstveno jer ta društvena mreža, koja sebe ne vidi kao društvenu mrežu, ima izniman potencijal, samo je pitanje može li ga ostvariti. Da je tako, potvrđuje brojka od 300 milijuna korisnika, kojom se nakon drugog kvartala ove godine Pinterest pohvalio.
Zanimljivo, od toga je 215 milijuna izvan Sjedinjenih Američkih Država, a ostatak u njima. Što je dobro, ali nije dobro što se u tri mjeseca nije brojka pomaknula, Amerikanaca je na Pinterestu i kroz prvi kvartal bilo 85 milijuna. Međunarodnih korisnika je pak bilo devet milijuna manje pa je jasan pozitivni trend.
No, ono što imponira jest da se u tri godine stiglo do skoro 200 milijuna novih korisnika. Naime, još u prvom kvartalu 2016., Pinterest je brojao 128 milijuna korisnika, od čega ih je 65 milijuna bilo u SAD-u.
Vratimo se činjenici da Pinterest sebe ne vidi kao društvenu mrežu već kao koristan alat “koji zadovoljava potrebe svih korisnika”. Ali, držat ćemo se definicije da je Pinterest ipak društvena mreža.