Poduzetnici konstantno moraju biti u pokretu i konstantno se moraju nanovo izgrađivati jer status quo može označiti njihov krah. Takav pritisak nešto je s čime se samo najbolji mogu nositi jer nikad ne prestaje, posebno u današnjem ubrzanom vremenu. Zato, treba osluškivati tržište, tražiti načine kako se pozicionirati i napraviti iskorak.
Čak i nakon što ostvare uspjeh, poduzetnici ne žele stati, idu dalje, trude se smisliti nešto potpuno novo. Uostalom, najbolji primjer poznat široj javnosti svakako je Steve Jobs, koji je s Apple II ostvario uspjeh, prodavao se sjajno godinama, ali on nije bio zadovoljan, htio je nešto novo za budućnost i Apple II koristio je samo kako bi financirao ostale projekte, za koje je vjerovao da bi mogli polučiti uspjeh.
Kad je do njega ponovno došao, ponovno se trudio naći nešto novo čime bi uzdrmao tržište. Igra je to bez granica, na koju se malo tko odluči i malo tko želi biti dio nje. Valjda se s tim osoba rodi, nema drugog objašnjenja. No, ponekad je jednostavno potrebno napraviti potpuni “redizajn” sebe kao osbe, bili uspješni ili ne.
Najgora situacija za poduzetnika i njegov posao jest gledati ga kroz nešto iz prošlosti. Da, to je dio njega, dio njegova posla, ali je i dio jednog drugog vremena, koje je dalo svoj obol i vrijeme je za nešto novo. Uspješnim preobražajem u to “nešto novo”, poduzetnik daje do znanja ne samo sebi već i kompletnoj okolini da je sposoban snaći se u svakoj situaciji, što znači da svaki novi proizvod u startu može imati široku bazu poklonika, spremnih dati priliku onome tko se potvrdio kao uspješan.
Zapravo, nije tako nešto specifično samo za poduzetnike, najbolji sportaši i glazbenici na svijetu kroz povijest su dokazali spremnost “redizajna” sebe samih kako bi trajali duže na vrhu. Ili, kako bi ostali najbolji…