Veliki povratak „Dore“, izbor hrvatskog predstavnika i pjesme za Pjesmu Eurovizije, kojeg je Hrvatska radiotelevizija (HRT) u izravnom prijenosu iz Opatije emitirala na svom Prvom programu (HRT-HTV1) bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama u subotnjem udarnom terminu nakon 20 sati – kojeg je pratilo 13,9 posto opće populacije (AMR) ili 543.912 ljudi.
Također, „Dora“ je bila i drugi najgledaniji sadržaj na svim televizijama u subotu tijekom cijelog dana, a o velikom zanimanju gledatelja za ovaj HRT-ov megaprojekt govore i podaci o visokom udjelu u gledanosti (SHR) od 32 posto, što znači kako je spektakl „Dore“ na HTV-u gledala gotovo trećina svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.
Prvi program HTV-a također je bio uvjerljivo najgledaniji televizijski kanal u subotnjem udarnom terminu od 19 do 23 sata, s udjelom od 29 posto, što je za 10 postotnih bodova više od udjela drugog najgledanijeg programa.
Visokoj gledanosti HRT-a ove subote, osim „Dore“, pridonio je i središnji „Dnevnik“ sa 9,8% ili 386.450 gledatelja, kao i emisija „Lijepom našom“ koju je također gledalo 9,8%. U nedjelju pak najgledaniji HRT-ovi sadržaji bili su „Plodovi zemlje“ sa 13,9% ili 547.409 gledatelja, te „Dnevnik u podne“ sa 10,9% ili 428.063 gledatelja.
Hrvatska radiotelevizija inače je svakog vikenda ove godine bila najgledanija televizija, a taj se trend nastavio i ovoga. Sedmi vikend za redom ukupni udio svih HRT-ovih kanala i u subotu i u nedjelju bio je veći od ostalih televizija. U subotu je, naime, ukupni udio svih HRT-ovih kanala iznosio 34 posto, što je za 11 postotnih bodova više od druge najgledanije televizije, a u nedjelju je iznosio 30 posto, odnosno 6 postotnih bodova više od druge najgledanije televizije. – Izvijestio je HRT.