Twitter je u proteklom tromjesečju ostvario snažan rast dobiti i prihoda, no cijena dionice te društvene mreže oštro je pala zbog pada broja korisnika i upozorenja poslovodstva da će troškovi poslovanja porasti.
Prema u četvrtak objavljenom poslovnom izvješću, dobit Twittera iznosila je u četvrtom lanjskom tromjesečju 255 milijuna dolara, dok je godinu dana prije iznosila 91 milijun dolara. Prihodi su istodobno porasli za 24 posto, na 909 milijuna dolara, što se zahvaljuje snažnom rastu prihoda od oglašavanja.
No, broj korisnika Twittera, aktivnih na mjesečnoj razini pao je na 321 milijun, što je devet milijuna manje u odnosu na isto razdoblje godinu dana prije, a pet milijuna manje u odnosu na prethodno tromjesečje.
Twitter je priopćio kako će prestati koristiti metriku temeljenu na mjesečnoj aktivnosti korisnika, a umjesto toga objavljivati „monetizirajuće” podatke o korisnicima aktivnim na dnevnoj bazi u SAD-u i svijetu. Koristeći tu mjeru, Twitter poručuje da ima bazu od 126 milijuna korisnika u svijetu, što je devet posto više u odnosu na godinu ranije.
Troškovi poslovanja u porastu
Unatoč rastu prihoda i dobiti, cijena dionice Twittera je pala jer poslovodstvo procjenjuje da će prihodi tvrtke u tekućem tromjesečju iznositi između 715 i 775 milijuna dolara, što je manje od očekivanja analitičara.
Poslovodstvo Twittera također je upozorilo da bi troškovi tvrtke u ovoj godini mogli porasti i za 20 posto. Troškovi poslovanja rastu jer su društvene mreže u posljednje vrijeme pod pritiskom da povećaju sigurnost korisničkih podataka i bolje prate sadržaje koje korisnici stavljaju na mrežu.
Ono što je za sve društvene mreže problem danas je velika fragmentacija prema dobi korisnika, a kako je Twitter jedna od najstarijih društvenih mreža ona je i jedna od najpogođenijih. Razlog tome leži i u činjenici kako se realno godinama nije mnogo mijenjala, a dolaskom Snapchata mladi su pohrlili na njega iz niza razloga, no to je sasvim neka druga priča. Twitter je dobar jer je brz i kratak i to mu je velika prednost pred drugima.