Veličina je važna… kada su u pitanju TV ekrani

foto:pixabay

Usprkos porastu popularnosti manjih, prenosivih uređaja, dimenzije televizora postaju sve veće i nema nagovještaja da će se smanjivati. Prema istraživanju koje je u Europi provela tvrtka Sony, više od trećine ljudi (35 posto) sada želi TV koji ima više od 55 inča, a njih 16 posto želi TV koji ima više od 65 inča.

Posljednjih nekoliko godina porasla je popularnost televizora s velikim brojem inča i u zemljama Adriatic regije. „Prema podacima iz ovog istraživanja, samo 30,7 posto ispitanika iz zemalja Adriatic regije 2016. godine željelo je TV od 55 inča i više, dok je prošle godine taj postotak porastao na 50 posto“, ističu iz Sonyja pozivajući se na rezultate spomenutog istraživanja.

Želja za ekstra-velikim TV setom je najveća u Francuskoj, gdje više od četvrtine ispitanih (26 posto) tvrdi da bi njihov izbor bio televizor od 65 inča, a veće ekrane također cijene i u Belgiji, gdje jedan od pet ispitanika preferira uređaje koji imaju više od 65 inča. Imati veliki televizor je toliko važno da ga jedan od deset ispitanika smatra ključnim statusnim simbolom, čak više od pametnih telefona i tableta (7 posto), dizajnerske odjeće (7 posto) ili skupih satova (6 posto). Skoro polovina (48 posto) želi veći TV od onog koji trenutno posjeduje.

Talijani imaju najveću potrebu za unapređenjem, 57 posto ispitanika želi veći TV. Oni su također najviše skloni precijeniti prostor pa tako 18 posto onih koji su kupili TV priznaju da je on prevelik za njihov prostor, a isto vrijedi i za ispitanike iz Velike Britanije. Iako se obično smatra da su muškarci opsjednuti veličinom, veliki televizori su također važni i ženama, a prema istraživanju 43 posto njih želi veći televizor. Usprkos tome, muškarci su definitivno skloniji filozofiji „veće je bolje“, pošto njih 10 posto više želi nešto veće od onoga što posjeduju.

Budući da je tehnologija omogućavala sve više načina i mjesta za gledanje televizije, gledatelji su sve više cijenili kvalitetu koji pruža gledanje na većem ekranu od onog na manjem, a čak 80 posto ispitanika i dalje bira TV kao mjesto za najbolje iskustvo gledanja. Razlozi za to su ugodnije gledanje (72 posto), bolja kvaliteta gledanja (60 posto) i to što izgleda impresivno u kući (18 posto).